our-service-icon-png-our-services-icon-1

Servisní podpora

Na celý sortiment našeho zboží zajišťujeme záruční

i pozáruční servis včetně dodávek náhradních dílů

a spotřebních materiálů.

Naši technici jsou pravidelně školeni, aby mohli kvalitně a co nejrychleji opravit Vaši techniku.

S nástupem digitální techniky jsou kladeny vysoké nároky na kvalifikaci servisních pracovníků, jejich vybavenost, zkušenosti a možnost spolupráce

s výrobcem nebo dovozcem zařízení.

Servisní služby zajišťujeme standardně do

24 hodin, v případě servisních smluv zkracujeme interval na 6 až 12 hodin.

U produktů vyžadujících pravidelný servis nabízíme uzavření servisní smlouvy, která zvýhodní provoz Vašeho zařízení, neboť poskytne delší záruku, slevu na nákup spotřebních materiálů a náhradních dílů

a současně poskytne i slevu na servisní služby.

Výhodnou servisní smlouvu je možno uzavřít

i na nové nebo starší zařízení, dokonce i na stroj, který nebyl naší firmou dodán.

Servisní smlouvy přizpůsobujeme vždy konkrétním podmínkám provozu zařízení

a požadavkům zákazníka.

Více informací o podmínkách servisních smluv získáte u našich obchodních a servisních zástupců.